2011-08-21

Datum:2011-08-21 Klockan:13:51:47
God morgon!

Eller god förmiddag kanske man säger ! har precis sagt hej då till min fina pojkvän eftersom han skulle iväg och spela lite fotboll.

kvällen igår blev riktigt rolig men inte alls som det var planerat. det var planerat att jag och hanna skulle åka in till stan och äta middag och sånt mysigt men det blev is tället en riktig party natt, om man kan kalla det det. jag och hanna satt på pims till tolv ungefär och drack massa goda drinkar och snackade en hel del ! vi hade skit kul och det resulterade i att vi fick en mycket mycket trevlig kväll! när vi tyckte det var dags att åka hem kom daniel och hämtade mej och hanna åkte till en kompiss.

Jag lägger in bilder från kvällen när jag kommer hem i kväll, ska nämligen iväg och jobba nu. 16-22.15 !

Hörs i kväll !

Det finns en kille jag skulle göra precis allt för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback