The switch

Datum:2011-08-19 Klockan:23:08:38
Hejsan !

Ska strax gå och lägga mig eftersom jag ska upp och jobba i morgon.

Ikväll har jag kollat på en jätte bra film som jag rekomenderar till alla ! den heter The switch och handlar om Kassie (Jennifer Aniston) som är snygg, framgångsrik och bor i världsmetropolen New York. Hon har allt förutom det som hon mest av allt önskar sig, ett barn. hon bestämmer sig för att inseminera sig och detta kommer att påverka hela hennes förhållande med hennes bästa vän wally.

Denna film heter på svenska Pappa på burk. jag rekomenderar den verkligen ! =)



Ha en bra kväll !
puss, Linn ♥

Kommentarer
Postat av: Tilda - Smilinggirls!

Hej! Nu har vi lottat ut dagens blogg, titta här om det blev du: http://smilinggirls.blogg.se/2011/august/vinnaren-ny-omgang.html#comment Annars kan du anmäla dig igen i samma inlägg!



Ha det bra! /Smilinggirls

Datum:2011-08-20 Tid:12:00:13
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback