1 december!

Datum:2011-12-01 Klockan:11:17:56
Godmorgon !

Sitter just nu och kollar på tv och ska strax göra mig iordning för jobb.

men i morses ställde jag ändå klockan på 07.10 för jag var ju tvungen på att se på julkalendern. finns ju inget mysigare än att sitta med hela familjen och kolla på julkalendern.   Och jag brukar ju tycka att alla julkalendrar brukar vara riktigt bra, det behövs ofta bara att man måste börja följa den, det räcker inte med att bara kolla ett avsnitt ofta för då kan det bli lite svårt att tycka den är bra. 

Men, årets julkalender tyckte jag var riktigt bra, eller det vet jag ju inte än om den är men det verkade riktigt bra i allafall. Jag gillade att dom hade gjort hela julkalendern som en saga. den blev riktigt mysig.

Jaja nog om det. idag ska jag jobba 13-20 och sen åker jag till daniel i kväll och sover där. i helgen blir det jobb sent både fredag och lördag. Men jag hoppas verkligen att jag hinner träffa mina underbara vänner med.

men endå...

nu ska jag göra mig iordning, puss och kram!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback