21.54

Datum:2011-12-22 Klockan:21:54:02
Hejsan hejsan !

Har inte hunnit skriva på ett tag men det har varit helt sjukt mycket på jobbet. Det r ju så att alla ska ha typ en miljard kilo mot på julafton (sjlvklart!) så det är konstant rörelse på Kvantum. Dagarna går hur fort som hellst, men vi jobbar också extra långa dagar och har extra mycket personal i kassorna. så det är sjukt roligt, fast man blir väldigt trött....

Nu sitter jag och kollar på tv och ska strax sova, har jobbat 6.45-17 idag så jag är helt slut och i morgon ska jag jobba 8-14, och sen får jag vila på lördag och sen är det dags för jobb igen på söndag, så det är skönt att jag slutartidigt i morgon ! (om det nu går att komma iväg kl 14)

i morgon kommer också daniel hit och sover !  honom har jag inte träffat på hela veckan så det längtar jag efter ! =)

jaja nu ska jag vila lite =) 

ha det bra !


Slänger in en bild på mig och min kusin för några sommar sen , visst ser detdär helt okej skönt ut ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback