24.41

Datum:2011-12-18 Klockan:21:41:23
Hejsan mina fina !

Sitter i min sng och lyssnar på lite julmusik och läser lite bloggar. idag har jag jobbat från 06.45 så nu är jag rätt slut i huvet.... fast jag taggar inför julhandeln, det ska bli sjukt kul att jobba dagarna när det kommer vara helt sjukt hysteriskt mycket folk. !!

Igår hade jag och daniel en mysdag bara vi två, vi vaknade upp hos honnom och åt en mysig frukost och bara slappade, sen gav vi oss iväg för att lämna lite musikprylar han hade haft dagen innan. sen gjorde vi oss iordning och satte oss på en mysig restaurang och bara satt där och åt god mat och höll varandra i händerna... mysigt så =)  sen åkte vi iaf ivög och handlade lite godis och åkte hem till mig och kollade på film =)

Nu är förövrigt mina ögon på bättringsvägen igen , har fått starkare mediciner och mer ögondroppar, så nu minsan ska det inte kunna svullna något mer.... får vi hoppas =)

Måste också berätta att jag satte upp min nyinköpta hylla aldeles själv !  känner mig extremt duktig som klarade det.... Höhö !



ingen värst bra bild, men jag orkar inte dra fram min kamera... så det får bli såhär =)

puss och hej, !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback