Myshelg

Datum:2011-12-04 Klockan:22:17:40
Hejsan hejsan !

Sitter just nu och kollar på tv ch ska strax hoppa in i dushen. I morgon är det dags för jobb igen så jag ska se till att komma i säng tidigt.

I helgen har jag mest jobbat. och i går kväll kom daniel och hämtade mig efter jobbet och så åkte vi och hämtade kinamat som vi åt tillsammans med theo och mormor. Efter det kröp vi ner i sängen och kollade på bilar 2 tillsammans med massor med godis och dipp. Jätte mysigt!
Idag har vi bara myst framför tvn och varit iväg till stan en sväng och köpt några julklappar. på eftermiddagen åkte daniel hem till sig och jag har pysslat lite i mitt rum och kollat på tv.

Men men, nu ska jag hoppa in i dushen och gå och lägga mig.

Puss och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback