Tomten är far till alla barnen

Datum:2011-12-15 Klockan:21:32:48
Heeejsan ! Har precis kommit hem ifrån jobbet och sitter just nu och kollar på tomten är far till alla barnen ! den är ju bara för bra ! 

I morgon är jag ledig och på lördag med, och tur är vell det för jag är helt sjukt allergisk mot alla julblommor så det kliar i mina ögon så jag blir tokig!!!  så i morgon har jag i alla fall tänkt att jag skulle baka lite julgodis, slå in alla julklappar och städa mitt rum. Sen på eftermiddagen kommer daniel och då ska vi mysa en stund och sen drar vi iväg till hans spelning. ska bli kul att se när han spelar, min snygging =)

Jaja ha det grymt, puss och hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback