20.55

Datum:2011-10-04 Klockan:20:55:13

Tjeeena !

Sitter just nu och kollar på outsiders och dricker te, mysigt! men man kan ju undra hur människor orkar leva så konstigt lixom någon som tror att hon helt serriöst är en katt.... Hur jobbigt måste inte det vara att lixom äte med hnderna, spinn, ha svans och öron osv.... nää sånt förstår jag mig inte riktigt på.

Sandra har precis gjortom designen här och jag blev jätte nöjd ! Sjukt mycket tack :D

idag har jag haft en mysig dag med mina tre bästa tjejer. och i morgon åker jag äntligen till min älskling daniel !!

Ha en bra kväll
puss och kram

 
Bjuder på en sjukt ful bild på mig. så här ser jag ut just nu, osminkad och myskläder.... men det fukar det med,
vem bryr sig här i lilla igelstorp ändå lixom =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback