22.00

Datum:2012-04-11 Klockan:22:00:44


Har precis kollat på greys anatomy, och det var spännande idag !! Ska strax göra mig i ordning och krypa ner i sängen ordentligt och kolla lite på big brother.

Idag har jag varit på stan med en kompiss och fixat en liten födelsedagspresent till en nära vän. sen har jag mest kollat på film och latat mig. och packat min stora resväska som jag ska ha med mig till träningslägret i helgen =)

Men men nu ska jag göra mig iordning för natten, jobbar 13-20 i morgon och jag har tänkt mig att jag ska iväg och träna på gymmet en sväng i morgon innan jag börjar jobba så det är bäst att lägga sig i tid :)


jaja ha det så bra alla !

puss och kram



en väldigt väldigt gammal bild =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback