Fullt upp

Datum:2012-04-04 Klockan:22:07:59
Hejsan !

sitter i sängen och kollar på big brother och har nyss kommit hem ifrån bio med mina tjejer, vi kollade på hunger spelen och den var grym !  i morgon ska jag dit igen och kolla på samma film, fast då med min daniel.tur att filmen var så bra så att jag antagligen kommer kunna se den hur mångagånger som hellst =)

Det är fullt av jobb hela veckan eftersom det är påsk vecka och detta gör att jag inte har någon tid över typ! sjutk frustrerande jag har inte ens tid att träna och det är sjukt jobbigt!! 

jaja hoppas det blir lugnt i morgon och att alla inte ska shoppa påsk mat, för jag jobbar 12-19... =)


jaja ha det så bra allihop så hör jag av mig när jag har mer tid =)

puss & kram

sitter i sängen med min härliga London tröja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback