Helg

Datum:2012-04-01 Klockan:20:40:20
hellu alla glada !

sitter och kollar på så ska det låta och väntar på att big brother ska börja.

Helgen har varit full av fart och jag har knappt hunnit vila minut ens. Efter att jag hade färgat och klippt mig hos frisören gick jag iväg hem till carro och gjorde mig iordning lite innan vi drog iväg till öms där det var fest. Vi partade framt till kl 4 på morgonen och var inte hemma hos daniel fören kl 5, men det var grymt kul och vi dansade hela natten lång!

i går sov vi ganska länge och sen var det dags att hoppa upp och göra oss iordning för bröllop. åkte dit vid halv fyra och åkte hem igen runt 10. jag och daniel försökte hålla oss vakna för att se på en film men vi somnade efter en halvtimma.

I dag var det bara att hoppa upp till jobbet och jobba 9.45-16 och direkt efter jobbet fick jag traska iväg för att spela fotbolls match. och nu ligger jag här i sängen med en rejäl sträckning i benet och är sjukt trött !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback