Film Tips - Cockpit

Datum:2012-08-05 Klockan:14:39:58
 
”Piloten Valle behöver desperat ett nytt arbete. När han får höra att flygbolaget Silver Airlines letar efter en kvinnlig flygkapten drar han sig inte för att hoppa i högklackat, krypa i ett schyst fodral och söka jobbet. Han lånar sin systers identitet mot en helårsprenumeration på en morgontidning. Att pilotkollegan Cecilia blir förälskad i Valles nya, kvinnliga jag ingår dock inte riktigt i planen.”
         
                   *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  * 
 
 I går var jag, min mamma, bror och mormor och såg på denna filmen.
 
 Den var sjukt rolig och man skrattade högt flera gånger. Om det är någon skådespelare som klarar av att göra sånna här roller galant så är det Jonas Karlsson.
 
Jag rekomenderar verkligen den här filmen starkt. Så gå och se den ! =)

Kommentarer
Postat av: Tush

Håller me, filmen var riktigt rolig :) Marie var hur bra som helst i filmen.

Svar: verkligen ! Jag tycket den var riktigt bra gjord :D
Linn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback