Tisdag

Datum:2012-08-28 Klockan:09:39:06
Hej !
 
det var ett tag sen jag skrev här men jag har haft fullt upp. I dag är jag i alla fall ledig och ska bara ta det lugnt har jag tänkt. Jag ska träffa lisa en stund och sen ska jag iväg och träna. I morgon är jag också ledig och då ska jag träffa johanna och sen träna med jossefin på kvällen.
 
I helgen var jag på lisseberg med min mamma, bror och daniel och sen var det kräftskiva hos ronja på kvällen med mina finaste vänner :)
 
Det händer mycket spännande i mitt liv just nu, men mer om det kan jag inte berätta just nu. Återkommer om en vecka eller två med det svaret vad det handlar om ... =)
 
Jaja nu ska jag fixa lite, ha det bra !!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback