13.07

Datum:2012-02-22 Klockan:13:07:33
God morgon !

Sitter just nu och kollar på något tråkigt på tv, har precis duchat och ska snart göra mig iordning för jobb !
Men innan jag drar iväg till jobbet har jag lite saker att fixa i stan så jag ska försöka dra mig in mot stan vid två.

Jag Har tänkt att fixa en synundersökning och klacka om mina skor !  sen har jag tänkt att jag ska hinna kolla på bokrean lite och också kolla in vårkläderna som har kommit ! 

I morgon är jag ledig och då ska jag ägna dagen åt att träna... har inte hunnit det sen jag kom hem ifrån london så nu vill jag bara komma igång igen !!

I helgen ska jag och mamma åka till stockholm och gå på teater och shoppa, det ska bli så mysigt =)

så nu vet ni vad jag har för mig ....

Puss och kram !



Jag och min snygging !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback