13.08

Datum:2012-02-08 Klockan:13:08:19
Dag 09 – En resa jag minns

Den här var svår. Jag har gjort ganska många resor med min familj och det är svårt att välja någon som är något helt speciellt. Alla ser ju ungefär lika dana ut, man umgås med familjen, solar badar äter gott och bara umgås !  Men en resa jag ändå tänker lite extra på är en resa vi gjorde ungefär 2007 eller något sånt, vi åkte till mallorka dagen efter skolavslutningen, och det var så varmt och skönt. vi hade en sån härlig resa, och hade jätte roligt ! men av någon anledning blev alla av oss sjuka, mamma fick någon slags soleksem, jag fick någonting i magen som jag fick äta mediciner för och pappa och theo klarade sig undan med bara lite solsting eller liknande. Men trotts detta s¨å ser jag denna resan som en av dom aldra mysigaste vi har gjort av någon anledning !

En annan resa jag mins är ju så klart den jag gjorde förra året till mallorka med daniel och hans familj, då åkte vi över min födelsedag och jag fick vakna på min födelsedag med strålande sol och bara sol och bad hela dagen, def var så härligt =) 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback