20.01

Datum:2012-02-05 Klockan:20:01:26
Hejsan hejsan !

Dålig uppdatering här igen men har haft fullt upp !

I fredags blev planerna inte riktigt som planerat, I stället för att åka in på en mysig fika med alicia så blev det jobb, inte så långt pass bara 10-14 men ändå, men sen åkte jag i allafall till töreboda för att jag skulle träffa daniel. vi var hemma hos han en stund och bara myste och sen åkte vi vidare till philip och sara, och sen åkte vi in till skövde och Bowlade och åt god mat ! 
Vi stannade i skövde till tio och sen åkte vi hem till philip och kollade på film och bara pratade.
Vi var hemma hos daniel runt ett och stensomnade då direkt !

På lördagen sov vi ganska länge, och sen skulle vi iväg till min farmor på kalas. Stannade där en stund och umgicks med resten av släckten och sen var det dags för mig att åka till jobbet. 16-22.15.

Och i dag har jag jobbat 9.45-16 så hela helgen har bestätt av mycket jobb och lite fritid.


Jaja, nu ska jag strax kolla på så ska det låt ! och sen ska jag sova !

Ha det bra, hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback