helgen

Datum:2012-02-20 Klockan:11:54:44
God morgon !

här har det inte varit mycket aktivitet det sista.
Helgen som skulle bli en jobb helg blev något helt annat, när jag kom hem till daniel efter jobbet i lördags kväll var mina ögon helt röda och jag hade så ont, och efter bara någon timma var dom helt uppsvullna IGEN ! Vi hade ändå en mysig kväll men film och massa godis bara daniel och jag!  men till slut funkade det inte längre så vi fick ta bilen och åka in till akuten. så där spenderade vi halva lördags natten.
Jag fick massor av mediciner men inget hjälpte, så vi fick åka hem med en hel påse med mediciner. Vi åkte hem till mig och försökte se på en film vid ungefär 3 på natten, jag klarade av att hålla mig vaken ungefär tio min och daniel ungefär lika mycket.

Dagen efter vaknade jag med ungefär lika svullna ögon men jag hade inte lika ont, och frammåt kvällen så hade det gått ner ganska rejält ! 

Just nu sitter jag i daniels säng med bara lite lite svullet kvar i ögonen, men jag är helt slut i kroppen efter alla mediciner jag har ätit. Men jag ska i alla fall försöka jobba i kväll, men bara ett kort pass, 16-20.30, får hoppas det går bra ! 

Men men ha det så bra allihop ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback