14.40

Datum:2012-01-26 Klockan:14:40:28
Dag 03 – Mina föräldrar

Ja, Mina föräldrar... vad ska jag skriva om dom som inte alla redan vet, alla älskar ju lixom sina föräldrar ch tycker dom är bäst i världen. så det är ju ingenting nytt.

En grej jag är mycket tacksam över med mina föräldrar är att dom gifte sig väldigt sent, det kan låta lite töntigt kanske men jag är riktigt glad över det.
För bröllop är väldigt fina och mar blir så glad av att gå på dem, men när mamma och pappa gifte sig var det en sån häft känsl, det lixom flög lycka runt om i hela luften.
Jag var 16 år tror jag när dom gifte sig och jag kommer ihåg den där morgonen som om den var igår. Alla började göra sig iordning och allt skulle fixas, mina två mostrar och min mormor var här för att hjälpa till.
Och jag kollade på min mamma vid ett tilfälle, lixom stannade upp och bara kollade på henne, jag kommer ihåg det så väl. Hon hade fått på sig klänningen håret var iorndning och hon var så vacker ! och när jag kollade på henne såg hon så lycklig ut, inte så där vanligt lyckligt utan helt otroligt lycklig. Jag hade aldrig sett hene sån förut. Det var något speciellt i hennes ögon, dom lixom glittrade.

Jaa jag kan nog inte förklara, men det var en häftig känsla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback