20.03

Datum:2012-01-18 Klockan:20:04:38
Hejsan ni fina !

Har haft några tuffa dagar på jobbet och har därför inte hunnit skriva så mycket här !  min vecka har sett ut så att jag har jobbat kväll till 22.15 börjat dagen efter kl 6.45 jobbat kväll 22.15 och morgon 6.45 och så ser fallet ut i morgon med! börjar 6.45 och slutar 17.

Men, om jag har tur så är daniel ledig på fredag och då kommer han till mig redan i morgon, vi har haft fullt upp med jobb hela veckan så har inte setts sen i lördags så nu börjar det göra lite lite ont i hjärtat. så det gör mig dag i morgon lite roligare om jag har det att längta till! Annars har vi planerat en myskväll på fredag men vi får se vad som händer ! =)

Något mer som gör lite lite ont i mitt hjärta är att min fina underbara älskade lisa ska åka till gent i 3 veckor på lördag, hur ska detta gå ?!



Jaja, ha det bra allihop
nu ska jag äta lillebrors hemmagjorda glass! späänande !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback