21.01

Datum:2012-01-30 Klockan:21:01:17
Hejsan Hoppsan !

Dålig uppdatering som vanligt här ! Ha i alla fall haft världens mysigaste helg och har nu börjat jobba igen, på en ny vecka !

I fredags slutade jag kl 7 och då gick jag och mötte hanna och ronja på pims och så satt vi där och drack drinkar ett tag, sen kom daniel och var med och vi satt vidare på pims och umgicks. sen vid halv 12 åkte vi hem och jag och daniel gick och la oss.

På lördagen vaknade vi ganska tidigt, vi kollade på gossip girl ett tag och sen gick vi upp och gjorde smothie och spelade monopol ! Och på kvällen gick vi på Hamilton på bio och åt på restaurang med daniels mamma och pappa.
och efter det åkte jag och daniel hem till mig igen och spelade monopol och kollade på Beck !

På söndagen sov vi lääääänge, och sen hoppade jag iväg på fotbollsträning. Sen åkte famiejen ejerblom+ daniel och spelade bowling ! jag kom inte sist, det gjorde mamma....
Efter det åkte daniel hem och resten av oss åkte och hyrde film, och oturligt npg hyrde vi världens sämsta film... fast vi har två filmer kvar så får hoppas dom är bättre !

Nu sitter jag i alla fall i sängen och har precis kommit hem ifrån friskis och svettis, eller jaa det var några timmar sen var där med mamma och körde lite yoga. spännande var det allt...

Och nu har jag precis beställt tre filmer, och ett the sims spel... !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback