21.12

Datum:2012-01-22 Klockan:21:12:16
Hejsan allihop!

Har som vanligt haft fullt upp att göra i helgen så jag har inte hunnit vara så åktiv här.

I fredags jobbade jag till 16 och sen stack jag direkt ner till stan och fikade med Lisa och Hanna, vi vinkade av lisa eftersom hon skulle åka till gent på lördagen. Vi hade i alla fall mysigt och satt på fiket och pratade !  På kvällen tog jag tåget till töreboda där daniel väntade på mig. Vi myste framför en film och somnade ganska tidigt =) dagen efter gjorde vi iordning en stor frukost och kollade på Lejon kungen. Lite senare på kvällen åkte jag tillbaka till igelstorp där det var lagfest på G, vi hade sjukt kul och älskade jag inte mina lag kompissar innan gör jag det definitivt det nu!

när festligheterna var slut och det var dags för mig att gå hem och sov kom daniel och kröp ner i sängen tillsammans med mig.

Och i dag har jag jobbat som vanligt =)

Och just nu sitter jag och kollar på Wallander och dricker smothie som jag och theo har gjort ! =)

Jag har tänkt att börja köra en sån där grej som många andra gör, att man svarar på en fåga en gång om dage.... så den första frågan kommer strax upp =)  Kanske får ni veta något ni inte visste om mig! =)

Ha det bäst!  puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback