21.44

Datum:2012-01-25 Klockan:21:45:01
Hejsan allihop !

Just nu sitter jag och kollar på livet blir bättre på tv tre, som handlar om människor som har haft det tufft i livet men som har lyckats ordna upp det... ganska bra faktiskt.

Idag har jag varit och jobbat 9-16 och sen har jag varit med hanna på kvällen, bara suttit och pratat i flera timmar, så mysigt =)

Föresten så ska jag fortsätta med dag frågorna, MEN jag hittar inte min kamera sladd och den behöver jag ha för att kunna fortsätta, så håll ut, ska försöka leta reda på den i morgon när jag är ledig!!

Hoppas ni har det bra allihop



Slänger upp en gammal gammal bild, som gör en aning ont att titta på... Men jag tycker den är väldigt fin !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback