Excusez moi Ursäkta min franska, Excusez moi Ursäkta min franska

Datum:2012-01-16 Klockan:15:41:21
Hejsan !

Sorry att jag inte har skrivit på ett tag men jag har haft så mycket för mig.
I Fredags jobbade jag till kl 19 och sen åkte jag hem till mina mostar och umgicks med dom och mamma, sen vid nio åkte jag hem till hanna och vi satt och pratade ett tag och helt plötsligt och rätt som det var, hade vi bokat en resa till London!! jag längtar så mycket att jag tror jag spricker snart, jag har alltid velat åka dit och det ska bli så roligt att få se hela staden!

I lördags i alla fall, så åkte jag först och tränade lite fotboll och sen när jag kom hem väntade min älskling på mig hemma... vi funderade lite på hur vi skulle göra på kvällen och hade lite svårt att bestämma oss.

men kl 8 hade vi beslutat att vi bara skulle vara hemma och mysa med varandra. och det var precis vad vi gjorde, vi åt massa godis och kollade på filmer fram tills kl var ett på natten.
På söndagen vaknade vi ändå ganska tidigt och tur var vell det eftersom jag skulle jobba kvällen. vi fortsatte i alla fall med att kolla på filmer fram till kl 2 typ och sen åkte vi iväg till mitt jobb, och daniel åkte hem till sig.

Och idag har jag jobbat 6.45-14 och strax ska jag iväg och träna med lisa ! =)

ha det bra puss och kram !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback