Frisören

Datum:2012-01-12 Klockan:17:35:36
Hejsan !

Har precis kommit hem från stan där jag har spenderat mina senaste tre timmar, kom från töreboda där jag hade spenderat natten med daniel kl 12, och då gick jag direkt hem till sandra för att kolla på hennes nya kägenhet. vi satt och pratade ett tag och sen gick jag ner till stan för att jag skulle klippa mig och färga håret.

Det tog ungefär två timmar och sen var jag klar med det. Håret blev en aning kortare och ganska mycket mörkare men jag blev nöjd och det är vell huvudsaken...

I morgon jobbar jag 11-19 och sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, men något lugnt blir det i alla fall.
och på lördag är det fotbollsträning på "morgonen" och sen kommer daniel till mig och myser. och på söndag är det jobb igen. så för min del kommer det bli en lugn helg eftersom mycket av den innehåller jobb.

Lägger upp en ganska dålig bild på mig med ny färg i håret och min nya parfym som bara luktar helt sjukt gott !
från D&G 3 LÍMPÈRATRICE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback