20 år gammal !

Datum:2012-07-01 Klockan:22:59:49
Hejsan !
 
Sitter just nu och kollar på fotbollen som precis har tagit slut. Har jobbat 16-22.15 idag så jag har kommit hem i från jobbet för en stund sen.
 
I dag på förmiddagen har jag bara myst med min daniel, vi sov länge och sen myste vi bara i sängen med massa filmer innan vi åkte iväg in till stan för att äta lite pzza.
 
Gårdagen var grymt bra !!
Vaknade tidigt på morgonen av att daniel pussade på mig på kinden och sa grattis, vi låg och myste en stund innan resten av familjen kom in och sjöng för mig, Då fick jag en mega ballong, en klocka och en bok !  Och av Daniel en blu-ray spelare och en henry Lloid tröja.
 
efter det åt vi god frukost och bara tog det lugnt några timmar. Och sen åkte jag och daniel in till stan så att jag skulle besöka systemet. SÅKLART!! 
 
Och efter det kom all släkt och efter en stund okså alla vänner ! och så firade vi hela natten lång !! (med måtta för mig eftersom jag skulle jobba !!)
 
Jag hade verkligen en riktigt bra födelsedag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback