Festival

Datum:2012-07-06 Klockan:23:31:27
Hallå !
 
Sen sist har jag hunnt med att, springa några kilometer, kika på fotboll, Jobbat, Besökt töreboda festivalen och myst med min Daniel.
 
I går jobbade jag till kl 15 och sen åkte jag iväg till töreboda. Hängde med daniels syster och familj. Väldigt trevligt och roligt att krama om Jessica eftersom hon inte är hemma ofta. Sen drog vi iväg till festivalen och var där en stund innan daniel kom och vi Hittade mycket roliga personer att vara med :)
 
Vi åkte hem ganksa tidigt ändå, runt 12 tror jag och sen sov vi gott. Och i dag låg vi i sängen och myste framför tv:n fram till det var dags för mig att sticka iväg till jobbet.
 
Morgon dagen ser ungefär ut som gårdagen. eller nja kanske inte riktigt, Jag jobbar 11-19. Har tänkt att hinna ta en spring runda innan jag börjar jobba, sen efter jobbet sticker jag direkt iväg till kompissar och daniel på förfest. Och sen drar vi vidare till Törebodafestivalen för att kika på veronica maggio och några andra roliga band ! så jag tror att det blit en rolig dag, bara det inte börjar ös regna !!!
 
 
Nej nej nu ska jag krypa ner i sängen så jag orkar upp och springa i morgon innan jobbet !  ha det bra !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback