Måndag

Datum:2012-07-02 Klockan:18:22:10
Hallå !
 
Har kommit hem från jobbet för en stund sen och har städat upp lite här hemma efter i lördags.
 
jag funderar på om jag ska gå ut och springa eller lägga mig i sängen och kolla på film. svårt val tycker jag !
 
Jaja jag har inte så himla mycket att berätta, Jag gjorde några kap idag på stan. Köpte ett par jeans och ett par shorts men hittade inga linnen som jag igentligen var ute efter ! men det dyker vell upp några roliga framöver hoppas jag.
 
På tal om något helt annat är det BARA 18 dagar tills vi åker till Mallorca och spenderar två veckor i värmen och bara myser och har det skönt. Det ska bli så härligt!! =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback