trasigt internet !

Datum:2012-07-18 Klockan:22:05:14

hallå ! mitt internett funkar fortfarande knte och det är dägför det får bli sånna här tråkiga mobil uppdateringar :) i går efter att jag slutade jobba träffade jag lisa och carro i stan och fikade och köptd det sista knför resan. sen åkte vi hem till mig alla tre för att äta tacos och ha film kväll. dom sov här båda två och idag på morgonen åkte jag och carro kn till stan för att träffa felicia en sväng :) sen åkte jag hem till Daniel och myste en stund knnan jag åkte hem och packade min resväska helt full !! sen har jag hunnit med att springa en runda idag med. nu ligger jag i sängen och ska sova för i morgon är det mkn sista jobb dag innan semestern som gäller :) 06.45-17 långt pass men hoppas det går fort ! nu ska jag sova, god natt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback