Måndag 22.48

Datum:2012-06-04 Klockan:22:48:53
Hallo !

har precis kollat klart på gossip girl och ska snart gå och lägga mig, men det har jag ingen lust med alls så jag vet inte vad jag ska hitta på i stället !

Jaja idag har jag haft en lugn och skön dag där jag inte gjort mycket alls. åkte in till stan vid tre och fixade lite till min lillebrors födelsedag och Lisas student. sen begav jag mig till jobbet där jag jobbade ett kortis pass på lite drygt fyra timmar och nu sitter jag här.

I morgon däremot ska det hända lite mer. Jag ska möta upp hanna kl 9.30 för en spring runda, sen ska jag träffa Lisa och sen är det dags för jobb 16-22.15 och sen efter det kommer daniel och hämtar upp mig så åker vi hem till mig och myser ! det blir en härlig dag ! längtar, så det är vell bäst att jag går och ägger mig nu ändå.



Min stora kärlek !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback