Onsdag

Datum:2012-06-13 Klockan:14:48:10
Hejsan !

Ska strax ge mig ut på en prommenad så att jag får röra på mig lite, har tänkt att träna i kväll kl 19 men vi får se hur det blir med det =) har också ålanerat att träffa lisa idag och kanske sova hos daniel så vi får se vad som händer =)

I dag har jag i alla fall varit på kassa möte på jobbet 07-9 och sen åkte jag hem och städade igenom huset ! och sen har jag kollat på Vänner halva dagen. så nu är jag lagom rastlös ! 

Men nu ska jag sticka ut och gå en 5 kilometare tänkte jag !  ha det så bra ! puss och hej ! 

 

Har för övrigt blivit helt förälskad i denna klockan ifrån Daniel Wellington, man kan ju hoppas att denna ligger i något paket när jag fyller 20 om några veckor !  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback