Skolavslutning

Datum:2012-06-15 Klockan:14:10:40
Hejsan !

Har nyss kommit hem i från theos skolavslutning. Jätte mysigt, men jag fick nästan lite ont i hjärtat när jag förstod att jag aldrig aldrig mer kommer att gå på min egen skolavslutning. Kom på att det är första året på typ 14 år som jag inte går på min egen skolavslutning/student. En konstig känsla faktiskt !  men det är ju tur att Theo ska gå ganska många år till så att jag kan fortsätta få lite "sommarlovskänsla" iaf! =)

Efter dom hade sjungt klart åkte vi in till stan och åt lunch och fikade lite. Och nu sitter jag och kollar på något på tv innan jag ska hoppa i vög till jobbet. Jobbar 16-22,15 och börjar 06.45 i morgon så hörs efter det någon gång !

Jaja nu ska jag dra mig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback