Torsdag

Datum:2012-06-14 Klockan:13:05:31
God morgon !

Har kommit in i från en spring runda för någon timma sen och nu har jag dushat och ätit lite. Och just nu sitter jag och kollar på någon film som går på tv som heter hundtricket, verkar lite halv bra men det finns ju inget bättre att se.

Strax ska jag hoppa upp och göra mig iordning för att sticka iväg till jobbet. Jobbar 16-22.15.
i helgen är det jobb som gäller, och på lördag ska jag och lisa och kanske Hanna och hennes kompiss titta på film och äta godis och prata massa tjejgrejer ! eftersom våra pojkvänner ska DJa någon stans i Mariestad. Och på söndag får jag gosa ner mig brevid min favorit pojkvän !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback