11.06

Datum:2012-03-28 Klockan:11:06:07
God morgon !

är ledig idag så det blir en hel lugn dag ! Vaknade vid halv tio och har suttit och kollar på efter tio fram tills nu. Bestälde lite nya filmer nyss och nu ska jag snart göra mig iordning för att åka in till stan en sväng. ska fika med hanna i det sköna vädret.

i kväll ska jag träffa lisa och umgås med henne =)

så nu ska jag göra mig iordning lite.  

ha det så bra ! =)


Beställde dessa filmer...

jag har avslutat min beck samling och har nu börjat samla lite smått på disney klassiker, så idag fick det bli denna, har inte sett den någon gång men jag har hört att den ska vara bra.
 

Och den här


Och så beställde jag denna, detta är just nu min favorit film, så rolig ! Den ser ganska barnslig ut men den är så grymt rolig, jag rekomenderar den verkligen ! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback