15.40

Datum:2012-03-07 Klockan:15:40:10
God morgon, god middag och god dag !

Kom precis hem ifrån stan. Skulle klippt mig i morses men det blev något fel med tiden så jag fick skjuta upp det till nästa fredag. Eftersom jag inte kunde klippa mig kunde som tur var carro komma till stan lite tidigare och vi satte oss och fikade redan vid halv 11. Vi satt och fikade och pratade till ungeför halv ett och sen åkte hon iväg hem till sig och jag åkde iväg till gymmet.

Nu skulle jag igentligen bara hem och vända och åka tillbaka in till stan och åka vidare till daniel, men jag fick nyss en samtal i från jobbet att jag skulle behöva jobba i moron mellan 07-14 så jag fick stanna hemma istället.

i morgon efter jobbet ska jag äntligen få spela lite fotboll! fotbolls tiderna har inte riktigt stämt med mitt jobb schema så jag har inte kunnat träna det på ungefär 2 månader, men nu äntligen har dom bytt tid så nu kan jag vara med igen, det ska bli så kul !

Och i helgen är jag ledig så då ska jag bara ta det lugnt ! på fredagen hoppas jag att det blir en rolig kväll med mina bästa vänner. och på lördagen åker jag och daniel till göteborg och bor på hotell. Vi ska bara äta god mat och ta det riktigt lugnt. Ett spa i göteborg ingår i priset så det hoppas jag att vi ska ägna hela söndagen åt.



Vi har bokat ett rum som heter Deluxe, som är lite dyrare men ochskå ganska mycket mysigare... så detta blir nog härligt =)


Slänger oxå upp en gammal bild på mina finaste <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback