19.49

Datum:2012-03-05 Klockan:19:49:24
Hejsan !

dålig uppdatering här jag vet. men jag har för lite tid på dygnet !

I lördags han jag åka till lisa en sväng efter jobbet och vara med mina vänner att fira henne ! vi hade jätte roligt den timman jag han vara med innan dom gick ut på krogen och jag fick gå hem och sova inför ännu en jobb dag.
På söndagen jobbade jag till kl 4. sen åkte jag hem, och sen nästan iväg direkt och tränade med mamma. och sen åkte jag hem till daniel.

Idag har jag jobbat till kl 5 och sen har jag kollat på någon serie med mamma. och nu sitter jag och kollar på big brother ! 

I morgon jobbar jag 16-22.15 men innan det ska jag in till vårdcentralen 8.45 och äntligen ta tag i vad jag är alergiskt mot, ska bli skönt att få ett svar på det. 
Efter vårcentralen har jag tänkt att åka och träna ett tag innan det är dags för jobbet. 

Jaja ni får ha det så bra ! puss och kram 


Jag och min söta kanin !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback