Dag 12 – Min största svaghet

Datum:2012-03-05 Klockan:19:57:01

Dag 12 – Min största svaghet

Svårt, jag vet inte riktigt vad som är min största svaghet är. Jag stressar upp mig för allt i onödan och jag är grym på att komma på massa dumma grejer som jag överdriver i mitt huvud. Jag vet inte hur många gånger på en vecka som jag får för mig att alla mina vänner hatar mig, att daniel ska försvinna, att någon i min familj ska försvinna osv. antar att det är någon slags panik ångest av något milt slag....

Det är sjukt jobbigt, men det brukar bara räcka med en kram eller ett gulligt samtal/sms så släpper jag det sen. Detta är ganska jobbigt för mina närmaste kan jag tänka mig men det är ingenting jag kan göra åt, hur mycket jag än försöker.

Som tur är har jag världens bästa vänner, världens bästa familj och den absolut bästa pojkvännen man kan ha så utan dom hade detta varit mycket jobbigare än vad det redan är. !

Den här bilden kommer upp i mitt huvud allt för många gånger...


Något annat som jag är väldigt "svag" för är min längd, det är något som ärligt talat gör så ont i mig, inte hela tiden men ganska ofta. Jag stör mig igentligen inte på det. Men det är jobbigt att alltid bli tagen för att vara mycket yngre än vad jag är. det här med min längd är något jag tycker är extremt jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback