Dag 13 – Det här året

Datum:2012-03-07 Klockan:15:51:33
Dag 13 – Det här året

Det här året har knappt börjat, så, så himla mycket finns det inte att berätta.

Men året började i alla fall på bästa sätt, 16 stycken underbara vänner+ jag firade det nya året i danmark. Vi hade så roligt under denna helgen.

När vi kom hem där ifrån flöt det på som vanligt, inte mycket hände mest jobb och sånt.
I februari åkte jag och hanna till London som var så jäkla underbart, vi hade så kul och jag vill så gärna ta med alla mina vänner och min familj dit och visa alla allt fantastiskt som finns där.


Och nu har det gått ungefär en månad sedan det hände. och jag har inte gjort så mycket spännande, firat lisa som fylt 18 och sånt trevligt med kompissar och daniel bara.

Och mina planer de närmsta månaderna är att, åka till göteborg i helgen, gå på min farbrors bröllop, åka på träningsläger i danmark och bara njuta av att det börjar bli vår. Jag ska ägna mycke tid åt mina bästa vänner och Daniel =)  

Och resten av året, ja det får vi se hur det blir.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback