Dag 15 – Mina drömmar

Datum:2012-03-21 Klockan:11:31:53
Dag 15 – Mina drömmar

I gentligen vet jag inte om jag har så mycket drömmar. Mest bara saker jag vill....

Jag vill flytta hemifrån med daniel, börja plugga till barn sjuksköterska och jobba på ett barnsjukhus. Jag vill ha några barn och flytta till ett hus. Jag vill att mina bästa vänner ska vara mina brud tärnor på mitt bröllop och jag vill att min bror ska vara mina barns gudfar. Jag vill ha ett lugnt liv där alla mina nära mår bra och är friska. Jag vill bli så där gammal och gullig med min Daniel, jag vill att vi ska sitta i vårat gamla hus och se våra barnbarn springa omkring i trädgården. Och jag vill att jag och mina bästa vänner om 50 år sitter och kollar i gamla fotoalbum och pratar om gamla minnen, och planerar nya.
Och jag vill veta hur rymden aldrig kan ha ett slut inna jag dör...


Yeees det var det jag ville =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback