Dag 16 – Något jag är beroende av

Datum:2012-03-26 Klockan:22:36:35
Dag 16 – Något jag är beroende av

att känna mig glad tror jag, annars skulle jag kunna säga choklad eller tårta eller något annat roligt. Men det är jag ju igentligen inte beroende av, det är bara något jag gärna vill ha.

Men att vara glad och må bra är något jag är beroende av. Eftersom jag blir så lätt uppstressad och överdriver situationer och eftersom jag äter mediciner som gör att jag blir väldigt ledsen lätt så behöver jag se till att jag är glad. och det gör jag genom att träna och att umgås med mina bästa vänner och min pojkvän väldigt regelbundet. blir något av det här mindre än något av det andra, då blir jag direkt ledsen igen, så det behövs en bra balans i det hela. därför tror jag att jag är beroende av att vara glad.

Klychigt vad ?!! Haha 
nää så hemskt är det faktisk inte, jag har lärt mig att få en balans på det hela =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback