Helgen

Datum:2012-03-13 Klockan:10:53:49

God morgon!

Dålig updatering här men jag har inte haft en minut över.

Göteborg var så härligt, vi bodde på ett super fint hotell och vi bara lyxade oss, shoppade, åt god mat, myste i en stor säng med massor av godis och chips framför melodifestivalen och några filmer. Och på söndagen hade vi tillgång till frukosten ända fram till kl 12 vilket gjorde att vi kunde ta en lååång sovmorgon! och vi var inte tvugna att cheka ut fören kl 18 så vi kunde i lugn och ro packa ihop oss inför hemfärd till skövde igen.

När vi var tillbaka i skövde åkte daniel hem till sig och jag hem till mig. Jag han vara hemma en timma sen packade jag en ny väska och åkte hem till carro där lisa och hanna oxå var. Vi åt tacos och kollade på film nästan hela natten innan vi gick och la oss.

Dagen efter vaknade vi vid tio, kollade på lite film och big brother och sen begav jag mig till jobbet. 

När jag slutade jobbet tog jag bussen till daniel och här sitter jag nu, och ska göra mig iordning för att åka och jobba i morgon igen ! 

Så jadär hade ni min helg ! 

Ha det så bra =) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback