Jobb jobb och lite till ....

Datum:2012-03-18 Klockan:12:42:15
Hejsan !

Hela helgen har bestått av jobb för min del och det är jobb som gäller även idag. Ska strax sticka ivög och springa en sväng med fotbollen och sen drar jag iväg till jobbet och jobba 16-22.15.

I fredags jobbade jag till kl 2 och sen kom daniel och hämtade mig, vi åkte hem till mig och var där ett tag, sen åkte vi in till stan och åt mat med hela familjen, och resten av kvällen ägnade vi till att vara med mamma och theo, dom åker iväg i natt (pappa och mormor med) till varmare breddgrader, så vi ville umgås med dom =)

i går vaknade vi vid nio låg och drog oss i sängen ett tag och sen fick jag åka iväg till jobbet och daniel hem till sig.  Jag jobbade 11-19 och när jag kom hem kom hanna hit och vi satt och kollade på film och åt godis resten av kvällen =)

Jaja nu ska jag dra iväg och springa en sväng, ha det bra !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback