Lisas dag !!

Datum:2012-03-03 Klockan:13:02:22
God morgon !

Sitter och kollar på någon film på 5:an och ska strax fixa iordning mig lite.

igår kom Daniel och hämtad mig efter jobbet, vi åkte och åt lunch på stan och gick runt lite i det fina vädret. Sen åkte vi hem till mig och kollade på lite film. Efter ¨några timmar kom lisa och jonas hit och kollade på film med oss, vi kollade på någon skräckis med "harry potter" som huvudroll. Jag och lisa tyckte den var ganska obehaglig, men jag tror ändå att den var ganska bra.

Idag sov vi länge och sen åkte daniel iväg till Karlstad för att se på hockey. Jag ska strax göra mig iordning för att träffa hanna och fia en stund innan jag drar iväg och jobbar 16-22.15.

Men detta är ändå ingen vanlig dag, för det är Lisas födelsedag !  tyvär kan jag inte vara med på födelsedagsfesten eftersom jag jobbar, sjukt tråkigt!! Men vi träffades ju i går kväll så tur är vell det ! =) 

Jaja, ha det bäst !
puss och kram !


Jag och mitt älskade födelsedagsbarn, Lisa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback