21.34

Datum:2012-05-03 Klockan:21:34:46
Hallooo !

Har presis kommit hem ifrån fotbollsträningen. det varen rolig träning med myckt folk. Men eftersom jag får äta typ hundra mediciner för min allergi så orkar jag inte ta mig någonstans. Min hjärna vill, och den vet vart jag ska springa men det är som att resten av kroppen inte hör vad den säger.... jobbigt jobbigt !

I dag har varit en blandad dag med mycket blandade känslor !  var på begravning på morgonen som var riktigt jobbig. Så orätvist är det, jag kan inte förklara hur ledsen jag blir över att snälla och underbara människor ska behöva lämna jorden för tidigt ! Jag sänder alla alla mina styrketankar till den närmsta familjen !

Efter begravningen samlades de tjejer från fotbollen som hade varit med på begravningen hemma hos en av spelarna och fikade, pratade ut om det vi presis hade upplevt och bara var. viktigt tycker jag!

Lite senare på eftermiddagen åkte vi hem till oss själva en stund, så jag gick ut och la mig på baksidan och solade, spelade kubb med theo och bara latade mig. vilket resulterade i att jag är heeelt sjukt bränd på hela framsidan....

sen åkte jag som sagt iväg och tränade fotboll. och nu sitter jag här och kollar på tv lite, och ska strax sova. det blir jobb 09.30-18 i morgon !

Så ha det så bra alla glada !



Såhär såg det ut i eftermiddags, Min bror jobbade och jag solade !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback