23.00

Datum:2012-05-22 Klockan:23:00:14
=)

Beställde för en stund sen hem lite olika bikinis i från nelly för att jag tänkte att jag skulle prova en del olika så jag har några att välja mellan i mallorca =)  och så beställde jag lite olika shorts men det hittade jag inte så många bra bilder på så det får jag visa när jag har fått dom =)

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova, i morgon ska jag möta upp hanna halv tio för att springa en runda och sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, Jag och daniel har varit tillsammans i två år i morgon, så jag har tänkt att jag ska åka och mysa med han en sväng i morgon om han har kommit hem i från jobbet (  Han ligger ute och jobbar denna veckan)  så vi får se lite vad som händer =)


Lägger upp bilder på några av bikinisarna jag beställde och dom grönsa shortsen på bilden längst ner =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback