Friends

Datum:2012-05-13 Klockan:23:37:27
kom hem i från jobbet för någon timma sen och sitter just nu och kollar på vänner. Det är typ tidshistoriens bästa tv serie, Sen jag var jätte liten (eller i alla fall sen jag var typ 13) har jag kollat på denna serien, om och om och om och om igen, jag får lixom aldrig nog. Den är så grymt rolig och jag blir på så bra humör bara jag hör start melodin 
OM ni nu ändå har missat denna sjukt sjukt roliga serien så MÅSTE ni kolla på det!


jaja på tal om något annat börjar jag  kl 16 i morgon så jag har tänkt att jag ska sova ett tag och sen träna lite innan jag åker i väg och jobbar och sen åker jag till daniel på kvällen har jag tänkt =)

Men men nu ska jag kolla lite till på vänner innan jag går och lägger mig.

God natt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback