Helg

Datum:2012-05-13 Klockan:00:23:32
Hejsan !

sitter här mitt i natten och kriver, eller ja så gott som mitt i natten i alla fall. klockan är 00.13 och jag jar precis kommit hem ifrån ett härligt "kalas" med mina aldra finaste tjejer ! Vi har lekt lekar, druckit gott och ätit VÄLDIGT god tårta, åt typ 3 bitar.... och jag som har försökt hela veckan att inte äta något onyttigt, men men så gick det med det .

Det var alltså Ronja som vi firade, hon fyllde 20 så nu är nästan alla 20 år förutom jag, och mig får vi vänta på en hel månad.... och lisa förståss men det är ju et heeeeelt år till hon fyller, hehe !

och så här såg vårat födelsedags barn ut dagen till ära, pyntad med alla våra fina presenter !
(fast hon hade lite mer kläder senare frammåt kvällen)

Jaja i alla fall, jag fick gå hem när resten av gänget skulle dra ut frammåt kvart i tolv, för som vanligt jobbar jag i morgon och har jobbat hela dagen i dag , så jag var lagom pigg även fast jag försöktemitt bästa =) och piggare lär jag vell inte vara i morgon, men mina vänner är det bästa så det var det helt klart värt
jaja, nu ska jag sluta tjata och gå och lägga mig =)

slänger upp några mer bilder från i kväll ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback