Helgen

Datum:2012-05-27 Klockan:23:33:57
God kväll !

Har haft fullt upp hela helgen så jag har inte hunnit skriva någonting här som ni har märkt.

I fredags Gick jag upp vid halv tio och gick ut och sprang med Hanna. och sen åkte jag in till stan och till töreboda där jag myste med min fina pojkvän ! vi cyklade i väg och spelade minigolf och åt glass. sen på kvällen kom Hanna, Lisa och jonas till töreboda så grillade vi lite och spelade kubb. sen på kvällen åkte vi hem till igelstorp och sov eftersom killarna skulle åka på någon musikmässa ihop dagen efter

På lördagen skulle vi igentligen haft fotbollsmatch men den blev inställd så jag, Hanna och Lisa tog våra bikinisar oh åkte till Mariestad och solade och fikade. Och sen på eftermiddagen kom daniel tillbaka till mig och vi satt ute i solen och lyssnade på musik ett tag innan Hanna och Lisa kom och vi grillade lite och kollade på melodifestivalen.
och i dag sov jag och daniel ut ordentligt och sen åkte jag i väg och jobbade och daniel hem till sig =)

Yes, där fick ni en kortfattad text om vad som har hänt mig i helgen...

Och på tal om något annat är hela våran resa till mallorca betald nu, så nu är det bara att vänta på att det är dags !!

Tänkte igentligen lägga in lite bilder i från kameran, men jag hittar inte sladden...

Så det får duga med lite mobil bilder

cykling längs kanalen




och grillning på kvällen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback