Helgen

Datum:2012-05-06 Klockan:20:38:02
Hejsan !

Har precis kommit hem ifrån en fotbollsmatch. Vi mötte ett grymt bra lag som betedde sig som småbarn, gnällde över allt och tyckte att dom skulle få kort med sig för allt... suck !

Men men nu är jag tränad och glad, så jag är nöjd.

I går åkte jag till daniel vid 11, vi såg på lite film hos honom och bara myste en stund. Vid 18 åkte vi iväg hem till sara och philip och umgicks med dom. vi åt god mat, kollade på film och bara tog det lugnt !  riktigt roligt hade vi !

Och idag vaknade vi ganksa sent och sen var det dags för mig att åka hem för att göra mig i ordning för matchen.

I morgon börjar jag jobba kl 16, så jag har en låång sovmorgon att se fram emot ! så nu ska jag krypa ner i min säng och kolla på big brother och bara vila lite =) 

så ha det så bra så hörs vi när vi hörs =)



Ibland kan man undra hur vi klarar av att hänga i och spela fotboll när vi närmar oss 20. Man har mycket annat för sig och många jobbar så det är svårt att få ihop lag. Men att sluta skulle lixom aldrig kunna vara ett alternativ för mig. Känslan av att komma ner till träningen när man har haft enjobbig arbetsdag är lixom obeskrivlig. Träffa alla lagkamrater som man in princip har växt upp med och bara "leka" och tänka på något annat för en stund.

Jag är så tacksam över att jag har ett fotbolllag att vända mig till,  som gär mig så otroligt glad !! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback