Måndag

Datum:2012-05-21 Klockan:09:50:18
God morgon !

Har varit vaken någon timma, har suttit och pratat lite med min bror som har lyckats skada knät ganska ordentligt. Och så har jag beställt en hel del bikinis i från nelly, tänkte att det är lika bra att beställa en hel hög fr inte ens hälften lär ju passa så jag tänkte att en kanske gör det iaf :)

Sjukt härligt väder är det idag med så jag tänkte att jag skulle gå ut en sväng innan jobbet. jobbar 12-20.30 idag och sen åker jag till daniel en sväng och sen är jag ledig både tisdag och onsdag, så sjukt skönt har inte varit ledig två dagar i rad på väldigt länge... så det ska bli härligt !

Nej nu ska jag gå ut och försöka mjuka upp musklerna lite, har ganska härlig träningsverk efter matchen i går. som vi för övrigt spelade grymt bra och det var riktigt roligt, synd bara att inte vi hade marginalerna på våran sida...



Länktar så jag spricker till den 20 juli när vi åker till mallorca i två hela veckor !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback