Måndag

Datum:2012-05-14 Klockan:14:00:39
Hejsan där ute i stormen !

Ska strax ge mig i väg till jobbet så jag tänkt jag skulle kika in här innan bara.

I dag har jag inte gjort så mycket, har faktiskt haft ganska tråkigt!! vaknade vid halv tio,gick ut och gick en lång prommenad. När jag kom tillbaka fixade jag lite små saker här hemma, slängde i en tvättmaskin, städade undan lite på mitt rum och kollade på tv en sväng.

Och nu ska jag som sagt strax ge mig utt i bus vädret och åka till jobbet. Jobbar 15.30-20.30 Så det blir en kort dag, men ganska skönt det faktiskt. Efter det åker jag till daniel och sover där.

I morgon har jag tänkt att gå ut och springa på morgonen och sen ska jag in och möta lisa och carro i stan vid tolv innan jag börjar jobba kl 16 igen =) så vi får se när ni ser av mig här igen, mend et märker vi...

over and out !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback